All the musthaves 2.0

Een poosje terug schreef ik een artikel over de webshop allthemusthaves.com! Een aantal dagen later heb ik via de instagram-pagina iets besteld.

Ik zag dit horloge en wilde ‘m meteen super graag. Nadat ik het bestelde en betaald had, lag het horloge binnen 2 dagen al in mijn brievenbus! Super snel. Ik ben er erg blij mee. Als je graag mooie, goedkope sieraden wilt kopen, neem dan zeker een kijkje op http://www.www.allthemusthaves.com image Hebben jullie al een kijkje genomen op de webshop van allthemusthaves.com?

Geef een reactie

